2014. május 14., szerda

Ágytakaró

Már sokszor írtam, hogy oda vagyok a quiltekért...
Régóta szeretnék varrni egy nagy ágytakarót szélforgókkal, sok pici négyzettel, tűzéssel, de ahhoz bizony idő kellene... A lányok, főleg az én gyakran ébredő Emmám mellett viszont még éjjel sem sűrűn van "nyugi" itthon. Azt meg nem szeretem, ha valami hetekig készül, annál türelmetlenebb vagyok, szeretem mielőbb látni a végeredményt.
Úgyhogy most ezt a kis egyszerű, gyorsan elkészíthető ágytakarót varrtam Emmának a kedvenc anyagaimból. Rózsás is, pöttyös is, rózsaszín is, fehér is, kék is. :)
A binding-ot is úgy varrtam, ahogy a "nagy könyvben meg van írva", és most szerintem tényleg szép lett. :)

Ha kedvet kaptok Ti is varráshoz, itt vannak a videók, ami alapján én készítettem ezt az ágytakarót:

Itt pedig láthatjátok a kedvenc videóm a binding-ról, nekem ez vált be leginkább:
Íme az ágytakaró, sajnos a sötétség miatt nem a legjobb fotók....








No, és egy fotó arról, akinek készült:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése